To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Calibra Klub
Klub miłośników motoryzacji

Techniczne - swap 2,5v6

Kiler - 2011-01-27, 21:55

i szacujesz ze ile masz mnie wiecej PS ?? Ciekaw jestem jak by Ci poszlo z moja zamulona jak na stan dzisiejszy Vka :P
Bartek - 2011-01-27, 21:56

Nie wiem ile mogłem stracić przez klimę, przed montażem klimy było 136, ale za to ciągnęło od samiutkiego dooołu w przeciwieństwie do XE :)
Meon - 2011-01-27, 21:57

Kiedyś musimy zweryfikować tego twojego seha :) lub mnie nim przewieź, i tu masz racje że przynajmniej wiesz co masz pod maską. Oczywiście jak kupujesz silnik to trzeba się wiązać z tym że może być w różnym stanie. mnie się xe opłaciło i naprwdę sprawia dużą frajdę :)
Kiler - 2011-01-27, 21:58

Mnie tam frajde Vka sprawia :P
Anonymous - 2011-01-27, 22:22

Miałem Ne i fakt super bezawaryjny silniczek, osiągi takie sobie, koszty utrzymania jak i remontu śmieszne :) Tuning nieopłacalny. Naprawdę bardzo fajny silniczek.
Miałem v-ałkę super bezawaryjny silniczek, osiągi ładne :) koszty utrzymania średnie, remonty drogie. Tuning średni na zdrowym silniku z małym wkładem 200km . Warto mieć dla samego dźwięku Vałki :)
Mam Let-a super jeszcze raz super bezawaryjny silniczek :) :) :) koszty utrzymania średnie, remonty bardzo drogie. Tuning zdrowego silnika do 300km bez większych kosztów. Wszystko powyżej kosmos. Ale i tak warto :) :) :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group