Techniczne - Trzeszczy klapa tylna
Wujaszek - 2008-05-21, 18:57
może faktycznie to bylo przyczyną
Semena - 2008-05-21, 20:09
spoko,najważniejsze że poskutkowało
Seweryno - 2008-05-21, 21:10
krisco napisał/a: | no niestety sie mylisz skonczyłem to zakładac i cisza, aż nie ma sie na co powkurzac nic nie trzeszczy nie stuka nie póka |
a kto podpowiadał ze to moze być to???
krisco - 2008-05-21, 23:19
PSUJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mohinder - 2008-06-09, 08:53
krisco napisał/a: | zmieniłem sworznie klapy ten włącznik mam zamowiony 30 zł
jest ciszej |
jakie sworznie wymieniłeś?
Wujaszek - 2008-06-09, 09:08
prawdopodobnie te przy dachu ale niech sam Krisco sie wypowie
krisco - 2008-06-15, 12:01
tak dokładnie te wujaszku w ASO kosztują 14 zł sztuka, ale jezeli trzeszczy klapa to pewnie z powodu włącznika swiatła w bagażniku
Zimek - 2013-10-24, 20:00
krisco napisał/a: | tak dokładnie te wujaszku w ASO kosztują 14 zł sztuka, ale jezeli trzeszczy klapa to pewnie z powodu włącznika swiatła w bagażniku |
Cześć, odświeżam wątek bo tym razem ja mam z klapą problem, a mianowicie cała klapa trzeszczy na dziurach, a Kris znalazł na to sposób poprzez wymianę sworzni zawiasów, problem w tym że nigdzie nie mogę ich dostać, nawet w ASO już nie mają Może ktoś z was ma dostęp lub jakieś źródło gdzie takie sworznie można jeszcze kupić ?
Pozdrawiam
Zimek
Kiler - 2013-10-25, 13:16
prawdopodobnie to jest to:
90037240 / 1 32 372 ŚRUBA, ZAWIASA DRZWI BAGAŻNIKOWYCH - 11,49zł
http://xarchiwum.pl/sworz...1710814793.html
wedlug numeru GM pasuja te: http://www.fox.rzeszow.pl...1,17112%29.aspx
Zimek - 2013-10-25, 21:08
Kiler, o to chodziło, podziękował Z tego co widzę pasuje do wielu modeli Opla, włącznie z Astrą, więc z dostępem nie powinno być problemu w lokalnym SZIK-u itp. Wymienię przy okazji siłowniki, co zapewne dodatkowo poprawi stabilność klapy, z tego co rozeznałem to z nimi akurat problemu nie ma żadnego
Jeszcze jedno pytanie, szukałem na forum wątku związanego z remontem progów i nic nie znalazłem w dziale technicznym. Tak więc "lecą" mi progi po obu stronach, jakiejś ogromnej tragedii nie ma, ale z lewej strony na wysokości kierowcy od spodu dwie duże pięści już wchodzą więc pasuje coś z tym przed zimą zrobić (zdjąłem już fabryczne nakładki, bo wyczytałem na necie że śruby które tam wystają powodują korozje, od nich się wszystko zaczyna) no i w związku z tym pytanie jak ten temat ugryźć, bo jako tako progów na wymianę do Calibry nie ma, są jedynie reperaturki progów: http://www.alejasamochodo...rona+prawa.html - czy spotkałeś się już z tym problemem lub proponujesz inne rozwiązanie?
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam
Zimek
Kiler - 2013-10-26, 11:23
dostac mozna tylko reperaturki, ewentualnie pisz do Dembona. On ma Calibry na czesci moze Ci wytnie zdrowy prog.
yano - 2013-10-27, 11:38
zawsze możesz wyciąć skorodowane miejsca i wspawać na ich miejsce zdrową blachę.
kilku znajomym już tak zrobiłem i jeżdżą do dziś najważniejsze jest to dobrze wykończyć żeby nie rzucało się w oczy i porządnie zabezpieczyć.
|
|
|