Tuning mechaniczny - Tuning mechaniczny silnika C20NE
Bartek - 2013-04-06, 23:10
Gutek - czy my mówimy o kosztach czy możliwościach ? Temat brzmi "tuning mechaniczny silnika C20NE". Może załóż swój zamiast siać zamęt...
A widzisz... jednak warto ruszyć NE na koszt zmiany do SEH, spalanie o wiele mniejsze.
Jeszcze raz - zaaaaałóż swój temat bo patrzysz ciut płasko.
P.S. Pomijam fakt, że próbujesz podciągnąć swapa na XE i dopiero jego tuningowanie pod temat tuningu 20NE.
Ile w twoim tuningu zostało z C20NE ???? Zastanawiałeś się choć przez chwilę ? To tuning NE czy XE ????
Kiler - 2013-04-06, 23:45
Nie traktujcie tego jako klotnie tylko jako wymiane pogladow, jednak temat dotyczy C20NE wiec blok i dol silnika zostaje z NE
Gutek - 2013-04-07, 10:24
nie musisz całego dołu przekładać- możesz same tłoki.
i to co opisałem dalej jest silnikiem 8 zaworowym więc jak najbardziej łapie się pod Tuning 8v
jest to najmocniejszy wolnossący set-up możliwy do zbudowania.
Można jeszcze ewentualnie zastosować gaźniki na każdym z gardel kolektora ssącego-ale koszta spore,sporo zabawy wystrojeniem tego.
ja kończę dyskusję gdyż nie potrafiłeś nawet wyłożyć swojego wykresu czegoś co zbudowałeś sam-a gołe pisanie bez argumentów nie ma sensu.
Bartek - 2013-04-07, 19:02
Gutek - 2013-04-07, 11:24 napisał/a: |
ja kończę dyskusję gdyż nie potrafiłeś nawet wyłożyć swojego wykresu czegoś co zbudowałeś sam-a gołe pisanie bez argumentów nie ma sensu. |
Ja również kończę bo wybacz - ale sam jesteś tak samo gołosłowny (bądźmy konsekwentni).
A wykres... cóż, jak mówiłem poszedł razem z autem, jeśli tak Ci to przeszkadza to baaaardzo mi przykro
Jeśli chodzi o tuning - nikogo nie przekonasz że tłoki z XE i góra z 1.8E wycisną więcej niż uturbienie, nie przekonasz też raczej że proponowany przez Ciebie setup będzie stabilny i trwały. To że ktoś na takim setupie przejechał 3tys km nie przekona obserwatora tematu.
Gutek - 2013-04-07, 23:29
brak mi słów do Ciebie-wiesz co to czytanie ze zrozumieniem...przeczytaj poprzedniego posta i i skup się na słowie"wolnossący"
mój aktualny wykres jest na tym forum... więc nie jestem gołosłowny...ja potrafię pokazać co zbudowałem i jak przekłada się to na przyrosty mocy.myślę że niedługo zobaczysz kolejny...bo nie siedzę na dupie tylko codziennie walę swapy i z tego żyję.
jak byś nie zauważył poza tłokami -ja miałem taki set up i był stabilny w 100%.
Bartek - 2013-04-08, 21:05
Gutek - 2013-04-08, 00:29 napisał/a: | brak mi słów do Ciebie-wiesz co to czytanie ze zrozumieniem...przeczytaj poprzedniego posta i i skup się na słowie"wolnossący" |
Zgryźliwe ale spodziewałem się po Tobie. Nie skomentuję bo nie ma sensu po raz piąty.
Gutek napisał/a: |
mój aktualny wykres jest na tym forum... więc nie jestem gołosłowny...ja potrafię pokazać co zbudowałem i jak przekłada się to na przyrosty mocy.myślę że niedługo zobaczysz kolejny...bo nie siedzę na dupie tylko codziennie walę swapy i z tego żyję.
jak byś nie zauważył poza tłokami -ja miałem taki set up i był stabilny w 100%. |
Codziennie walisz swapy więc rozumiem że masz mnóstwo czasu na przetestowanie trwałości tego setupu - gratuluję. Te setupy są stabilne bo zrobiłeś tym czymś 200km ? Błagam.
Nie zobaczę co zrobiłeś ani Ty nie zobaczysz mojego wykresu, bardzo mi przykro że aż tak CIę zawiodłem że sprzedając calibrę dorzuciłem nabywcy wykres, ale uwierz - uznalem że jemu bardziej się przyda a w życiu bym się nie spodziewał że zrobisz taki bajzel w temacie.
Gutek - 2013-04-12, 19:57
200 km to ja jednego dnia robię tym autem
robię bajzel bo jak widzę jak tłumaczysz ludziom którzy nie znają się,że wałek z SEH-a to najlepsze rozwiązanie tuningu 8v to mnie aż przewraca.
przyznaj że nawet nie wiedziałeś ile stopni mają poszczególne wałki....
różnica 1 stopnia jest nie odczuwalna...
WIEM ŻE MASZ WIĘKSZY STAŻ WIEKOWY...ALE CZASEM TRZEBA SPOJRZEĆ W KATALOGI,PORÓWNAĆ I DOPIERO SIĘ WYPOWIADAĆ.to że ktoś tam napisał że to dobre rozwiązanie nie oznacza że tak jest.
obecnie w wolnym czasie budujemy 3.2 wolnossące...zamiar --->260-270 koni.auto ma służyć do jazdy codziennej.i uwierz-pomimo tego że zamach jest lżejszy o ponad 8kg,walki będą mega ostre-SILNIK BĘDZIE IDEALNIE STABILNY...
Bartek - 2013-04-12, 22:57
Gutek - 2013-04-12, 20:57 napisał/a: | 200 km to ja jednego dnia robię tym autem
robię bajzel bo jak widzę jak tłumaczysz ludziom którzy nie znają się,że wałek z SEH-a to najlepsze rozwiązanie tuningu 8v to mnie aż przewraca.
przyznaj że nawet nie wiedziałeś ile stopni mają poszczególne wałki.... |
Tak masz rację, jestem mechanikiem samochodowym, który nigdy nie zagląda do danych katalogowych - gorzej, nie potrafi czytać.
Gutek napisał/a: |
różnica 1 stopnia jest nie odczuwalna...
WIEM ŻE MASZ WIĘKSZY STAŻ WIEKOWY...ALE CZASEM TRZEBA SPOJRZEĆ W KATALOGI,PORÓWNAĆ I DOPIERO SIĘ WYPOWIADAĆ.to że ktoś tam napisał że to dobre rozwiązanie nie oznacza że tak jest.
|
Pokaż gdzie porównałem wałek SEH do 1.8E a przyznam Ci rację.
Gutek napisał/a: |
obecnie w wolnym czasie budujemy 3.2 wolnossące...zamiar --->260-270 koni.auto ma służyć do jazdy codziennej.i uwierz-pomimo tego że zamach jest lżejszy o ponad 8kg,walki będą mega ostre-SILNIK BĘDZIE IDEALNIE STABILNY... |
Budujcie, tylko po co o tym piszesz w temacie o tuningu C20NE ? Starasz się wydłużyć jakąś część ciała ?
Ja obecnie w wolnym czasie staram się chwilę odpocząć bo czas zajęty spędzam na zabawie przy m52b28 i budowie klastra serwerów HA tylko co z tego ?
Wiesz co ? Jeśli już tak postanowiłeś że będziemy się obrażali wzajemnie, to nie przekona mnie ktoś dla kogo "dół" oznacza tylko tłoki,korbowody i wał. Aż strach myslec co dla Ciebie oznacza "stabilny silnik" bo pewnie myślisz o teście monety.
Sorry, ale (jak wyżej sam zresztą postanowiłeś) skończyliśmy poważne podejście do tematu, zostało typowe gdakanie.
|
|
|