To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Calibra Klub
Klub miłośników motoryzacji

ogloszenia zamkniete - [K] Silnik X20XEV

Grabarz - 2011-01-30, 21:00
Temat postu: [K] Silnik X20XEV
Witam!

Jak w tytule, kupię silnik 2.0 16V. Najlepiej w jak najlepszym stanie.
Może być bez osprzętu.

lugari - 2011-01-31, 15:48

Mam do ciebie kilka ofert;) za ile chcesz kupic i jak daleko jestes w stanie po niego podjechać?A zreszta pośle ci PW sam wubierzesz cene i odległość.:)
Grabarz - 2011-01-31, 18:53

Ok, temat do zamknięcia.
Kiler - 2011-01-31, 22:55

Nie zamykajcie, bo Grabarz chce dalej remontowac ten zabity silnik i za 3 miesiace znowu bedzie szukal silnika :P
Grabarz - 2011-02-01, 19:21

Jeszcze aktualny, ale wątpię by ktoś się jeszcze zgłosił do weekendu.
Bartek - 2011-02-01, 22:40

Bez przesady, zawsze jest sens remontować chyba że korba wyszła bokiem albo zarysowane cylindry.
Swap na taki sam silnik to jak kupowanie najtańszych rzeczy gdzie ma sens przysłowie "nadmiernie oszczędny płaci dwa razy" czyli moje zdanie:
- wyremontujesz - wiesz co masz
- wymienisz na używke - masz kota w worku :)

Grabarz - 2011-02-01, 22:50

Hehe co osoba to inna opinia. Już zdecydowałem na zmianę silnika i zdania po raz kolejny nie zmienię, bo skończy się na tym, że wyremontuję ten i kupię nowy :D
yano - 2011-02-01, 23:18

Grabarz napisał/a:
wyremontuję ten i kupię nowy :D

i to jest myśl :thumbup:
wsadź oba bedzie V8 :letssin:
powaga... ja remontowałem, nie żałuję, Bartek też z tego co mi sie zdaje i też nie żałuje
ostatnio Aqua remontowała, nie pożałuje :P
teraz taka moda mówie Ci naprawiaj :P chyba że masz z dobrego źródła, to wyrzuć tamten na śmietnik i poślij namiary na pw który to śmietnik

Bartek - 2011-02-02, 00:23

Zdania od zawsze są takie same:
1. Jak robisz dla siebie to INWESTUJ w siebie, to procentuje
2. Jak robisz coś na handel to najtańszym kosztem by najwięcej zyskać.
Na sobie się nie oszczędza ;)
Oczywiście chyba że chcesz zmienić na inny model, to remontem tego nie uzyskasz i to inna gadka.

venixxon - 2011-02-02, 12:28

Jeżeli miałeś wcześniej 8v i zmienisz na 16v to pamiętaj że nie tylko musisz włożyć cały osprzęt i elektrykę ale i przydało by się wymienić hamulce i usztywnić zawieszenie :-) musiałbyś pogadać z moim znajomym który zrobił przekładkę z 8v na 16v opowiedział by Ci co trzeba dodatkowo zrobić ;-)
Grabarz - 2011-02-02, 12:34

Nie, nie. Zmieniam XEV na XEV :)
Kiler - 2011-02-02, 13:56

W temacie: http://www.forum.calibrak...topic.php?t=566
pisze "Silnik: 2.0 16V 136KM" czyli eko-kibel :P
Zmieni silnik i bedzie dbal o ten co wsadzi, jak zatrze ten drugi to mu leb ukrece :D

milimetr - 2011-02-03, 10:42

Bartek napisał/a:
Bez przesady, zawsze jest sens remontować chyba że korba wyszła bokiem albo zarysowane cylindry.
Swap na taki sam silnik to jak kupowanie najtańszych rzeczy gdzie ma sens przysłowie "nadmiernie oszczędny płaci dwa razy" czyli moje zdanie:
- wyremontujesz - wiesz co masz
- wymienisz na używke - masz kota w worku :)



Popieram!!!

Kiler - 2011-02-03, 11:55

Nie przesadzajcie zeby remontowac kompletnego trupa. Nie mieliscie okazji szyszec tego silnika ani ogladac go z kazdej mozliwej strony :P
lugari - 2011-02-03, 14:57

Moje zdanie jest takie ,że jak chcesz pojezdzić pare lat to remontuj, bo robisz to dla siebie,jak masz zamiar pojezdzic z rok to idz po kosztach.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group