|
|
Autor |
Wiadomość |
Dołączył: 03 Gru 2010 Posty: 74 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 2010-12-26, 13:36 Gwint:D
|
|
|
Panowie i Panie:) Juz od dawna sie zastanawiam czy ma ktos w swojej cali gwint??Bo niestety na allegro itp takich stronach nie ma..Moze da sie zaadoptowac z jakiegos innego samochodu?Astra?Vectra?Nie raz zdarzaja sie na allegro za marne pieniadze,moze probowal juz ktos cos rzezbic?Pozdro! |
_________________
|
|
|
|
|
Silnik: 2.0
Wiek: 34 Dołączył: 01 Mar 2010 Posty: 63 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 2010-12-26, 14:06
|
|
|
da sie ale to troche rzezby z tego co czytalem:D |
_________________ I'm not racist, i hate everyone. |
|
|
|
|
Dołączył: 03 Gru 2010 Posty: 74 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 2010-12-27, 11:01
|
|
|
Gdyby ktos mial jakies artykuly na ten temat,niech wrzuci.Badz jakies inne informacje.Choc jak widac gwint tutaj nikogo nie interesuje:) |
_________________
|
|
|
|
|
Silnik: 20SEH
Wiek: 46 Dołączył: 06 Kwi 2008 Posty: 930 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2010-12-27, 12:47
|
|
|
Mnie kiedyś interesował jednak ostatecznie doszedłem do wniosku, że lepszym rozwiążaniem jest założyć regulowane amortyzatory koni + jakieś krótkie sprężyny eibach na przykład.
Z gwintem do cali jest ponoć problem bo nie ma jako takiego dedykowanego (chyba jedynie u producenta koni może...). |
_________________ Moje cacuszko. |
|
|
|
|
Dołączył: 03 Gru 2010 Posty: 74 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 2010-12-27, 13:16
|
|
|
Masz moze gdzies strone z tymi regulowanymi amorkami od koni?Jak duza jest regulacja?Ja mam teraz zalozone springi irmshera daje rade ale przod mam tak nisko ze magia,dodac do tego 17 i troche obciera na dziurach:P |
_________________
|
|
|
|
|
Silnik: 20SEH
Wiek: 46 Dołączył: 06 Kwi 2008 Posty: 930 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2010-12-27, 17:01
|
|
|
Mam to samo, dla tego założyłem 15" koła. Ale na 17" też by nie ocierało gdyby założyć odpowiednie ET felgi, przy 6,5J ET 35 to maks.
Nie mam nigdzie strony, generalnie regulowana jest tylko twardość, od bardzo twardego do betonu |
_________________ Moje cacuszko. |
|
|
|
|
Dołączył: 05 Kwi 2013 Posty: 9 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2013-04-10, 19:06
|
|
|
Mam u siebie koni regulowane sprawują się przyzwoicie na 17", a gwint dedykowany do calibry to wydatek coś około 2500-3000 Jak byś miał pytania to pw. |
|
|
|
|
Silnik: X20XEV
Dołączył: 23 Mar 2013 Posty: 58 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-04-11, 09:47
|
|
|
Chyba mówisz o nowym gwincie...Bo używkę to taniej można wyrwać prawdopodobnie za tydzień-dwa będę miał na handel |
_________________ Było c20ne--był c20seh--był c20xe--jest Last 0313 x20xev--będzie ???
|
|
|
|
|
Dołączył: 05 Kwi 2013 Posty: 9 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2013-04-11, 11:50
|
|
|
Z chęcią obejrzę zdjęcia może bd zainteresowany, a jakiej firmy? |
|
|
|
|
Silnik: X20XEV
Dołączył: 23 Mar 2013 Posty: 58 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-04-11, 13:42
|
|
|
Na chwilę obecną nie wiem ale wiem że jest może przekonamy sie tak jak pisałem wyżej tydzień dwa |
_________________ Było c20ne--był c20seh--był c20xe--jest Last 0313 x20xev--będzie ???
|
|
|
|
|
Silnik: X25XE,Z32SE
Wiek: 39 Dołączył: 29 Cze 2008 Posty: 55 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-04-12, 19:44
|
|
|
auto będzie w poniedziałek rano...
od siebie mogę powiedzieć że na seryjnych 15 siedział nisko... a patrzyłem na regulację i jeszcze dało się zjechać w dół...
sam bym z chęcią przeszczepił do siebie...
ale mam przód -70 tył -60
amory koni z regulacja- do tego 18" z oponą 215/35/18
jest i tak meeega twardo |
_________________ Było C20NE ---> Było 20SEH --> Było X20XEV ---> Było C20XE ---> Było X25XE --->Jest X25XE 218 Koni , 265Nm ---> Jest Z32SE
|
|
|
|
|
Dołączył: 19 Lut 2013 Posty: 4 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: 2013-06-08, 23:42
|
|
|
A macie może jakieś foto tego gwintu ?? |
|
|
|
|
|