|
|
Autor |
Wiadomość |
Silnik: 2.0 8v
Wiek: 39 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 54 Skąd: kraków
|
Wysłany: 2012-04-26, 20:49 pomocy!!!!!
|
|
|
siema ludziska mam problem z cali pali mi sie check poducha której nie ma i abs (bo wypiołem bezpiecznik ) a pozatym ostatnio spaliła mi na 150 km 50 l paliwa wymieniłem świece kopułke kable przepływomierz przepustnice ciężko wchodzi na obroty czesto jest tak że jak mu dodajesz gazu auto zachowuje się tak jak by było zalewane paliwem (dusi ja) a czasem ma takie odchyły że pracuje dobrze a jak ostygnie to jest od nowa już nie wiem co może być a i kody zczytałem i jest tylko zbyt niskie napięcia na przepływomierzu |
_________________
|
|
|
|
|
Silnik: C20XE emerytstajl
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 652 Skąd: żywiec
|
|
|
|
|
Silnik: 2.0 8v
Wiek: 39 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 54 Skąd: kraków
|
Wysłany: 2012-04-27, 19:30
|
|
|
a gdzie jest ten czujnik? |
_________________
|
|
|
|
|
Silnik: C20XE emerytstajl
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 652 Skąd: żywiec
|
Wysłany: 2012-04-27, 23:46
|
|
|
czujnik masz od strony rozrządu z tyłu silnika, nad alternatorem wystaje wtyczka z niego.
ale wątpię żeby wtryski tak lały tylko przez niego.
przeważnie takie objawy to przepływka, może masz gdzieś kable z niej na wiązce pourywane albo coś, sprawdzałeś tą starą w ogóle czy wywaliłeś i kupiłeś po prostu inną? |
_________________ nowy projekt
http://forum.muratordom.p...C3%B3b-to-sam-) |
|
|
|
|
Silnik: 2.0 8v
Wiek: 39 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 54 Skąd: kraków
|
Wysłany: 2012-04-28, 15:37
|
|
|
wywaliłem i kupiłem nową ale na przepływce miałem zbyt wysokie i zbyt niskie napięcie jak sprawdzałem kody
** Dodano: 2012-04-28, 16:39 **
yano to nie jest przypadkiem czujnik na przepustnicy? |
_________________
|
|
|
|
|
Silnik: C20XE emerytstajl
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 652 Skąd: żywiec
|
Wysłany: 2012-04-28, 20:17
|
|
|
chodzi ci o tps? nie, od temp masz z tyłu gdzie podałem wcześniej. na przepustnicy nie ma czujnika, w tps-ie jest potencjometr bodajże.
ale skoro przepustnice wymieniałeś to to olej na razie a skup się na przepływce, ona potrafi niezłego bałaganu narobić, zwłaszcze że pisałeś że chleje wachę.
A teraz ci jakieś błędy wywala oprócz tego przepływomierza?
Masz lpg? |
_________________ nowy projekt
http://forum.muratordom.p...C3%B3b-to-sam-) |
|
|
|
|
Silnik: 2.0 8v
Wiek: 39 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 54 Skąd: kraków
|
Wysłany: 2012-04-29, 11:22
|
|
|
nie ma lpg tylko ten przepływomierz dalej wywala |
_________________
|
|
|
|
|
Silnik: C20XE emerytstajl
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 652 Skąd: żywiec
|
Wysłany: 2012-04-29, 14:02
|
|
|
no właśnie, na nim się skup, zobacz czy nie masz gdzieś kabli przetartych, zobacz do wtyczki czy nie jest coś tam zaśniedziałe, lub czy piny dobrze stykają.
możesz jeszcze pomierzyć miernikiem czy napięcia dobre daje, tzn zdejmij klapkę z przepływomierza i zobacz czy masz na wolnych obrotach(800) napięcie 1,25V przy 2000obr/min ma być 1,75V przy 3000 2.25V, jeśli nie będzie się zgadzało to masz winowajcę.
Sprawdzasz napiecie miernikiem w tym miejscu podłącz plus, a minus gdziekolwiek do masy. |
_________________ nowy projekt
http://forum.muratordom.p...C3%B3b-to-sam-) |
|
|
|
|
Silnik: 2.0 8v
Wiek: 39 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 54 Skąd: kraków
|
|
|
|
|
Silnik: C20XE emerytstajl
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 652 Skąd: żywiec
|
Wysłany: 2012-04-29, 20:53
|
|
|
No nieźle... czemu masz przepływkę z xe w ne? co ty masz tam za wynalazki? wiązka z xe czy ne?
heh nieźle
czyli ja ci w tym nie pomogę, jeśli ci to kiedyś jeździło tak jak powinno i ktoś to zestroił, jedz do niego.
Jeśli nie wiesz co jest tam namieszane, wywal tą przepływkę i załóż normalną z ne...tyle że w wiązce z ne nie ma raczej wejścia pod taką przepływkę, więc i wiązkę i ecu musisz mieć z xe... nie pomogę więcej |
_________________ nowy projekt
http://forum.muratordom.p...C3%B3b-to-sam-) |
|
|
|
|
Silnik: 2.0 8v
Wiek: 39 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 54 Skąd: kraków
|
Wysłany: 2012-04-29, 21:16
|
|
|
yano jeździło dobrze aż padła przepływka jeszcze mam zamiar zmienić sonde lambde bo podobno jeszcze ona może dawać w dupe
** Dodano: 2012-04-29, 22:17 **
a nie wiem co ja mam namieszane w kablach w najgorszym wypadku sprzedam auto i tyle |
_________________
|
|
|
|
|
Dołączyła: 30 Wrz 2011 Posty: 33 Skąd: krakow
|
Wysłany: 2012-04-30, 06:33
|
|
|
ja Ci sprzedam!!!! |
|
|
|
|
Silnik: C20XE emerytstajl
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 652 Skąd: żywiec
|
Wysłany: 2012-04-30, 08:54
|
|
|
drugi...
zmień wiązkę i przepływkę na normalną z ne... jeśli nie pomoże wymiana sondy oczywiście
wiązkę na upartego z ne mam, samą przepływkę bez puszki też, tyle że nie wiem w jakim to wszystko stanie jest, oddam za dwa piwa |
_________________ nowy projekt
http://forum.muratordom.p...C3%B3b-to-sam-) |
|
|
|
|
Silnik: 2.0 8v
Wiek: 39 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 54 Skąd: kraków
|
Wysłany: 2012-04-30, 18:18
|
|
|
ale jak by mi padła sonda to by mi wywaliło jakiś błąd ? |
_________________
|
|
|
|
|
Silnik: C20XE emerytstajl
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 652 Skąd: żywiec
|
Wysłany: 2012-04-30, 20:19
|
|
|
Niekoniecznie, najlepiej sprawdzić jak i czy w ogóle pracuje.
Jeśli masz miernik (jeśli nie to kup, najtańszy to chyba 9 zł) to podłącz się pod wtyczkę sondy z plusem z miernika, pod czarny przewód (są 3 jeden czarny) a minus z miernika gdziekolwiek na masę auta. Napięcie ma się wachać/pływać ciągle od 0,1V do 1,2V (na nagrzanym silniku)
Nie raz jest tak że sonda stoi w miejscu a błędu nie wywali, jeśli stoi wysoko to będzie lało benzynę w ilościach hurtowych, jeśli nisko to będzie muł. |
_________________ nowy projekt
http://forum.muratordom.p...C3%B3b-to-sam-) |
|
|
|
|
|