|
|
Autor |
Wiadomość |
Silnik: 2.0i
Wiek: 34 Dołączyła: 15 Lut 2011 Posty: 200 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: 2013-05-18, 20:15
|
|
|
Rozumiem, że z lotką kufel gratis? |
_________________ "Ja wciąz to robię, nie mogąc zwolnić tępa. Nie chcę zostać w tyle, mój los jest w moich rękach. Lecz czasem słabnę, ciężka robi się powieka (...) policzek w takiej chwili otwiera oczy."
|
|
|
|
|
Silnik: C20XE emerytstajl
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 652 Skąd: żywiec
|
Wysłany: 2013-05-18, 21:08
|
|
|
Gutek, dużo roboty jest z automatem, nadaje sie to w ogóle do xe? czy robi z niego muła?
ile sobie byś cenił za komplet do swapa na utomata? bo 3 rok męczę się z ciężko działającym sprzęgłem... |
_________________ nowy projekt
http://forum.muratordom.p...C3%B3b-to-sam-) |
|
|
|
|
Silnik: X20XEV
Dołączył: 23 Mar 2013 Posty: 58 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-05-19, 07:41
|
|
|
Oczywiście kufel idzie w gratisie
Automat odradzam muli auto |
_________________ Było c20ne--był c20seh--był c20xe--jest Last 0313 x20xev--będzie ???
|
|
|
|
|
Silnik: X25XE,Z32SE
Wiek: 39 Dołączył: 29 Cze 2008 Posty: 55 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-05-19, 08:27
|
|
|
Yano--- w pierwszej kolejności może zacznijmy od spraw technicznych.
żeby spiąć automata z xe potrzebujesz skrzynię i sprzęgło pod automat z v6.-inaczej nie ma szans na skręcenie tego do kupy.dodatkowo trzeba przesuwać silnik.
ogólnie nie będę ukrywał że spadają osiągi auta-ale wygoda rosnie, jednak taki automat to fajna sprawa ale tylko w dupowozach a nie w autach z delikatną nutką sportową.
ogólnie wszystko jest do zrobienia.ale zrób sprzęgło i ciesz sie manualem.--- jak będziesz miał problemy-napisz a podpowiem co można poprawić... |
_________________ Było C20NE ---> Było 20SEH --> Było X20XEV ---> Było C20XE ---> Było X25XE --->Jest X25XE 218 Koni , 265Nm ---> Jest Z32SE
|
|
|
|
|
Silnik: C20XE emerytstajl
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 652 Skąd: żywiec
|
Wysłany: 2013-05-19, 10:59
|
|
|
zrobię trochę w temacie ot, jak się pojawi kiler to wydzieli.
Sprawa wygląda tak, że od kiedy mam cali, zrywają się linki, trzeba używać dużej siły do wciśnięcia sprzęgła. Działo się tak zarówno przy NE i f16 na płaskim kole, dzieje się tak też aktualnie przy XE f20 na garnkowym, nowym sprzęgle. Nie mam już pomysłów co jest z tym grane. Jak masz jakieś pomysły pisz. |
_________________ nowy projekt
http://forum.muratordom.p...C3%B3b-to-sam-) |
|
|
|
|
Silnik: X25XE,Z32SE
Wiek: 39 Dołączył: 29 Cze 2008 Posty: 55 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-05-19, 15:50
|
|
|
jeśli linka jest odpowiednio puszczona to nie ma opcji żeby ją urywało...gdzieś popełniasz błąd przy zakładaniu ich- choć tak naprawdę to nie wiem gdzie tam można pomylić się.
jest określone miejsce gdzie się urywają? czy za każdym razem przypadkowe? wykluczyłem drogą dedukcji sprzęgło,skrzynie,wysprzęglik- bo twierdzisz że po swapie jest tak samo... |
_________________ Było C20NE ---> Było 20SEH --> Było X20XEV ---> Było C20XE ---> Było X25XE --->Jest X25XE 218 Koni , 265Nm ---> Jest Z32SE
|
|
|
|
|
Silnik: C20XE emerytstajl
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 652 Skąd: żywiec
|
Wysłany: 2013-05-19, 23:35
|
|
|
raz zerwie się przy mocowaniu na pedale, raz zerwie gwint w plastikowej "nakrętce" regulacyjnej... więc droga od pedału do skrzyni odpada.
ostatnio kupiłem nawet nowe sprzęgło luka, nie pomogło
trochę mechanike przez ostatnie pare lat ogarnąłem, teoretycznie i praktycznie, więc jakieś podstawowe błędy mi się nie zdarzają.
jedyna opcja która mi jeszcze przychodzi do głowy, to właśnie wysprzęglik, możliwe żeby go "zacierało"?
miałem ostatnio pomysł żeby zamontować hydraulikę ale nie udało mi się ogarnąć, jak można zamontować tłoczek przy pedale i zrezygnowałem. |
_________________ nowy projekt
http://forum.muratordom.p...C3%B3b-to-sam-) |
|
|
|
|
Silnik: X20XEV
Dołączył: 23 Mar 2013 Posty: 58 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-05-20, 06:53
|
|
|
Zdejmij linke i sprawdź czy wysprzęglik lekko chodzi on ma jeszcze niewielki ruch po zdjęciu linki powinieneś go dosłownie paluszkiem przesuwać |
_________________ Było c20ne--był c20seh--był c20xe--jest Last 0313 x20xev--będzie ???
|
|
|
|
|
Silnik: C20XE emerytstajl
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 652 Skąd: żywiec
|
|
|
|
|
Silnik: 20SEH
Wiek: 46 Dołączył: 06 Kwi 2008 Posty: 930 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2013-05-20, 20:40
|
|
|
Yano jak masz jeszcze siły na grzebanie w cali to zakłądaj automata - szczeże polecam Co prawda nie będziesz miał tego tak dobrze zestrojonego kick-down ale jednak to automat..... wrzucasz D jak dupa i wio przez miasto |
_________________ Moje cacuszko. |
|
|
|
|
Silnik: X25XE,Z32SE
Wiek: 39 Dołączył: 29 Cze 2008 Posty: 55 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-05-20, 21:02
|
|
|
a jakie tu siły trzeba mieć raptem dzień pracy.
tylko tak jak mówię skrzynia i sprzęgło z v6 misi być -inaczej tego w żaden sposób nie zepniesz.
Bartek ma trochę racji-sam myślałem o wszczepieniu automata do swojego dupowoza...jednak to jest wygoda-ale szybko mi przeszło jak przejechałem sie automatem |
_________________ Było C20NE ---> Było 20SEH --> Było X20XEV ---> Było C20XE ---> Było X25XE --->Jest X25XE 218 Koni , 265Nm ---> Jest Z32SE
|
|
|
|
|
Silnik: C20XE emerytstajl
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 652 Skąd: żywiec
|
Wysłany: 2013-05-21, 05:46
|
|
|
ja wiem, jak się pozbyć ciężko działającego sprzęgła... zmienić samochód a nie jakieś przeszczepy na stare lata mu robić.
w sumie to już się przyzwyczaiłem zapasową linkę ze sobą wozić. |
_________________ nowy projekt
http://forum.muratordom.p...C3%B3b-to-sam-) |
|
|
|
|
Silnik: X20XEV
Dołączył: 23 Mar 2013 Posty: 58 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-05-21, 05:50
|
|
|
Automat to dla emerytów i Bab w Calibrze tylko Manual |
_________________ Było c20ne--był c20seh--był c20xe--jest Last 0313 x20xev--będzie ???
|
|
|
|
|
Silnik: X25XE
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 2074 Skąd: M-ce
|
Wysłany: 2013-05-23, 04:31
|
|
|
Dembon - 2013-05-21, 06:50 napisał/a: | Automat to dla emerytów i Bab w Calibrze tylko Manual |
oj, mialem automat w 144konnym fordzie z gazem rozweselajacym i nie jednego cwaniaka to objechalo przy wrzucaniu 3go biegu opony nie umialy zlapac przyczepnosci
** Dodano: 2013-05-23, 06:07 **
yano - 2013-05-19, 11:59 napisał/a: | zrobię trochę w temacie ot, jak się pojawi kiler to wydzieli. |
Spokojnie Yano, oprocz mnie tu jest jeszcze 4 moderatorow |
_________________
|
|
|
|
|
|
Silnik: X20XEV
Dołączył: 23 Mar 2013 Posty: 58 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-05-23, 06:17
|
|
|
Zgadza się ale Calibra powinna być spięta z manualem wiadomo to tylko moje zdanie nie każdy musi się z nim zgadzać.... |
_________________ Było c20ne--był c20seh--był c20xe--jest Last 0313 x20xev--będzie ???
|
|
|
|
|
|