|
Przesunięty przez: Kiler 2014-07-10, 16:38 |
Autor |
Wiadomość |
Dołączył: 03 Lip 2014 Posty: 9 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2014-08-08, 11:11
|
|
|
Chip pochodzi z niemieckiej aukcji ebey, od goscia ktory profesjonalnie zajmuje sie tuningiem -wystarzczy wysciubic nosa z polskiego neta i poszukac na zagranicznym.Zreszta ja sprawdzalem na swoim autku na hamownii i wszystko jest czarno na bialym.Kazdy ma prawo wstawic sobie do auta co chce - zyjemy w wolnym kraju,nikt nikogo do niczego nie zmusza...tyle w tym temacie |
|
|
|
|
Silnik: X25XE
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 2074 Skąd: M-ce
|
Wysłany: 2014-08-08, 20:05
|
|
|
Kazdy silnik jest w innym stopniu wyeksplatowany, chipa dobiera sie pod silnik.
Nie jestem zwolennikiem wkladania jednego chipa do 100 aut tylko dlatego ze maja takie same silniki.
Ja ebay.de i ogloszenia ze swiata ogladam caly czas. A wsad do tego ukladu widzialem na ruskiej stronie gdzie sa takie rzeczy do sciagniecia za darmo.
A teraz na powaznie:
Zgodnie z regulaminem dzialu ogloszen, ogloszenie powinno zawierac zdjecie sprzedawanego przedmiotu... |
_________________
|
|
|
|
|
|
Dołączył: 03 Lip 2014 Posty: 9 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2014-08-09, 09:10
|
|
|
Każdy chyba najlepiej wie w jakim stanie jest jego silnik i czy ewentualnie jest sens tuningowania go , chyba że nie wie co ma pod maską
W takim razie zapraszam wszystkich na rosyjskie strony , skoro wsad jest za darmo i ze 100% pewnością można zaaplikować go swojemu silnikowi, no bo jak wiadomo cała dobroć płynie ze wschodu...
chip.jpg
|
|
Plik ściągnięto 88 raz(y) 47,94 KB |
|
|
|
|
|
Silnik: X25XE,Z32SE
Wiek: 39 Dołączył: 29 Cze 2008 Posty: 55 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-08-13, 22:49
|
|
|
możesz mi wyjaśnić kilka nieścisłości?
po pierwsze
masz xe ---- sprzedajesz epromy do v6
po 2 --- z racji tego że sam stroiłem swoje auto i kilka innych
- czemu skoro były 2 pomiary robione wykresy nie są nałożone?
-czemu opisy na wykresach są nie zgodne. (Nm i Hp)
-czemu skoro już niby coś tam robiłeś - nie przesuwasz rev limiter ? |
_________________ Było C20NE ---> Było 20SEH --> Było X20XEV ---> Było C20XE ---> Było X25XE --->Jest X25XE 218 Koni , 265Nm ---> Jest Z32SE
|
|
|
|
|
|