Strona Główna Calibra Klub
Klub miłośników motoryzacji

Strona glowna  Szukaj  Uzytkownicy  Zarejestruj sie  Zaloguj sie 
 Ogłoszenie 

Logowanie do forum odbywa sie za pomoca adresu e-mail.

Problemy z dostepem do forum prosze zglaszac na maila administracja [ malpka ] calibraklub [ kropka ] pl



Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
kondikrk 
Klubowicz




Silnik: 2.0 8v
Wiek: 39
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 54
Skąd: kraków
Wysłany: 2012-04-26, 20:49   pomocy!!!!!

siema ludziska mam problem z cali pali mi sie check poducha której nie ma i abs (bo wypiołem bezpiecznik ) a pozatym ostatnio spaliła mi na 150 km 50 l paliwa wymieniłem świece kopułke kable przepływomierz przepustnice ciężko wchodzi na obroty czesto jest tak że jak mu dodajesz gazu auto zachowuje się tak jak by było zalewane paliwem (dusi ja) a czasem ma takie odchyły że pracuje dobrze a jak ostygnie to jest od nowa już nie wiem co może być a i kody zczytałem i jest tylko zbyt niskie napięcia na przepływomierzu :-(
_________________
 
 
 
yano 
Klubowicz





Silnik: C20XE emerytstajl
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 652
Skąd: żywiec
Wysłany: 2012-04-27, 00:41   

podmień jeszcze czujnik temp na ecu i sondę lambda
A najlepiej podepnij się komuś pod opelscanera....
_________________
nowy projekt :)
http://forum.muratordom.p...C3%B3b-to-sam-)
 
 
 
kondikrk 
Klubowicz




Silnik: 2.0 8v
Wiek: 39
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 54
Skąd: kraków
Wysłany: 2012-04-27, 19:30   

a gdzie jest ten czujnik?
_________________
 
 
 
yano 
Klubowicz





Silnik: C20XE emerytstajl
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 652
Skąd: żywiec
Wysłany: 2012-04-27, 23:46   

czujnik masz od strony rozrządu z tyłu silnika, nad alternatorem wystaje wtyczka z niego.
ale wątpię żeby wtryski tak lały tylko przez niego.
przeważnie takie objawy to przepływka, może masz gdzieś kable z niej na wiązce pourywane albo coś, sprawdzałeś tą starą w ogóle czy wywaliłeś i kupiłeś po prostu inną?
_________________
nowy projekt :)
http://forum.muratordom.p...C3%B3b-to-sam-)
 
 
 
kondikrk 
Klubowicz




Silnik: 2.0 8v
Wiek: 39
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 54
Skąd: kraków
Wysłany: 2012-04-28, 15:37   

wywaliłem i kupiłem nową ale na przepływce miałem zbyt wysokie i zbyt niskie napięcie jak sprawdzałem kody

** Dodano: 2012-04-28, 16:39 **
yano to nie jest przypadkiem czujnik na przepustnicy?
_________________
 
 
 
yano 
Klubowicz





Silnik: C20XE emerytstajl
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 652
Skąd: żywiec
Wysłany: 2012-04-28, 20:17   

chodzi ci o tps? nie, od temp masz z tyłu gdzie podałem wcześniej. na przepustnicy nie ma czujnika, w tps-ie jest potencjometr bodajże.
ale skoro przepustnice wymieniałeś to to olej na razie a skup się na przepływce, ona potrafi niezłego bałaganu narobić, zwłaszcze że pisałeś że chleje wachę.
A teraz ci jakieś błędy wywala oprócz tego przepływomierza?
Masz lpg?
_________________
nowy projekt :)
http://forum.muratordom.p...C3%B3b-to-sam-)
 
 
 
kondikrk 
Klubowicz




Silnik: 2.0 8v
Wiek: 39
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 54
Skąd: kraków
Wysłany: 2012-04-29, 11:22   

nie ma lpg tylko ten przepływomierz dalej wywala
_________________
 
 
 
yano 
Klubowicz





Silnik: C20XE emerytstajl
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 652
Skąd: żywiec
Wysłany: 2012-04-29, 14:02   

no właśnie, na nim się skup, zobacz czy nie masz gdzieś kabli przetartych, zobacz do wtyczki czy nie jest coś tam zaśniedziałe, lub czy piny dobrze stykają.
możesz jeszcze pomierzyć miernikiem czy napięcia dobre daje, tzn zdejmij klapkę z przepływomierza i zobacz czy masz na wolnych obrotach(800) napięcie 1,25V przy 2000obr/min ma być 1,75V przy 3000 2.25V, jeśli nie będzie się zgadzało to masz winowajcę.
Sprawdzasz napiecie miernikiem w tym miejscu podłącz plus, a minus gdziekolwiek do masy.
_________________
nowy projekt :)
http://forum.muratordom.p...C3%B3b-to-sam-)
 
 
 
kondikrk 
Klubowicz




Silnik: 2.0 8v
Wiek: 39
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 54
Skąd: kraków
Wysłany: 2012-04-29, 20:06   

yano ja przepływke mam taka http://allegro.pl/nowy-pr...2254255964.html
_________________
 
 
 
yano 
Klubowicz





Silnik: C20XE emerytstajl
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 652
Skąd: żywiec
Wysłany: 2012-04-29, 20:53   

No nieźle... czemu masz przepływkę z xe w ne? co ty masz tam za wynalazki? wiązka z xe czy ne?
heh nieźle
czyli ja ci w tym nie pomogę, jeśli ci to kiedyś jeździło tak jak powinno i ktoś to zestroił, jedz do niego.
Jeśli nie wiesz co jest tam namieszane, wywal tą przepływkę i załóż normalną z ne...tyle że w wiązce z ne nie ma raczej wejścia pod taką przepływkę, więc i wiązkę i ecu musisz mieć z xe... nie pomogę więcej :-/
_________________
nowy projekt :)
http://forum.muratordom.p...C3%B3b-to-sam-)
 
 
 
kondikrk 
Klubowicz




Silnik: 2.0 8v
Wiek: 39
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 54
Skąd: kraków
Wysłany: 2012-04-29, 21:16   

yano jeździło dobrze aż padła przepływka jeszcze mam zamiar zmienić sonde lambde bo podobno jeszcze ona może dawać w dupe

** Dodano: 2012-04-29, 22:17 **
a nie wiem co ja mam namieszane w kablach w najgorszym wypadku sprzedam auto i tyle :(
_________________
 
 
 
amber 
Przyjaciel





Dołączyła: 30 Wrz 2011
Posty: 33
Skąd: krakow
Wysłany: 2012-04-30, 06:33   

ja Ci sprzedam!!!!
 
 
yano 
Klubowicz





Silnik: C20XE emerytstajl
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 652
Skąd: żywiec
Wysłany: 2012-04-30, 08:54   

drugi...


zmień wiązkę i przepływkę na normalną z ne... jeśli nie pomoże wymiana sondy oczywiście
wiązkę na upartego z ne mam, samą przepływkę bez puszki też, tyle że nie wiem w jakim to wszystko stanie jest, oddam za dwa piwa :)
_________________
nowy projekt :)
http://forum.muratordom.p...C3%B3b-to-sam-)
 
 
 
kondikrk 
Klubowicz




Silnik: 2.0 8v
Wiek: 39
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 54
Skąd: kraków
Wysłany: 2012-04-30, 18:18   

ale jak by mi padła sonda to by mi wywaliło jakiś błąd ?
_________________
 
 
 
yano 
Klubowicz





Silnik: C20XE emerytstajl
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 652
Skąd: żywiec
Wysłany: 2012-04-30, 20:19   

Niekoniecznie, najlepiej sprawdzić jak i czy w ogóle pracuje.
Jeśli masz miernik (jeśli nie to kup, najtańszy to chyba 9 zł) to podłącz się pod wtyczkę sondy z plusem z miernika, pod czarny przewód (są 3 jeden czarny) a minus z miernika gdziekolwiek na masę auta. Napięcie ma się wachać/pływać ciągle od 0,1V do 1,2V (na nagrzanym silniku)
Nie raz jest tak że sonda stoi w miejscu a błędu nie wywali, jeśli stoi wysoko to będzie lało benzynę w ilościach hurtowych, jeśli nisko to będzie muł.
_________________
nowy projekt :)
http://forum.muratordom.p...C3%B3b-to-sam-)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group