Strona Główna Calibra Klub
Klub miłośników motoryzacji

Strona glowna  Szukaj  Uzytkownicy  Zarejestruj sie  Zaloguj sie 
 Ogłoszenie 

Logowanie do forum odbywa sie za pomoca adresu e-mail.

Problemy z dostepem do forum prosze zglaszac na maila administracja [ malpka ] calibraklub [ kropka ] pl



Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
kilko8 
Świerzop




Silnik: 2.0 8V 115KM
Dołączył: 10 Sie 2015
Posty: 2
Skąd: Recz
Wysłany: 2015-08-10, 17:54   długo odpala

Witam mam problem z moim silnikiem 2.0 8V 91r, długo odpala na zimnym silniku musze krecic go 2 do 3 razy czasem, natomiast gdy jest zagrzany i nie stoi za dlugo odpala sie go prawie od kopa. Wymienione zostaly świece na Boscha i nowe przewody zaplonowe, na starych byly przebicia. Dodam jeszcze ze co jakis czas calibra dusi sie spadaja jej obroty, az do zgasniecia silnika, potem ciezko jest odpalic wgl ale gdy po stoi kilka godizn problem ustepuje, gdy za pierwszym razem to sie wydarzylo regulator z miernikiem cisnienia paliwa pokazywal niecaly bar i problemem bylo to ze nie dochodzilo paliwo. Znajomy mechanik podejrzewa pompe paliwa
 
 
Kiler 
Admin CK





Silnik: X25XE
Pomógł: 5 razy
Wiek: 41
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 2074
Skąd: M-ce
Wysłany: 2015-08-11, 19:31   

Moze sie zapowietrza po dluzszym postoju i dlatego dlugo odpala po postoju.
Mozliwe ze oring w baku jest do wymiany.
_________________


Status: ...
 
 
 
kilko8 
Świerzop




Silnik: 2.0 8V 115KM
Dołączył: 10 Sie 2015
Posty: 2
Skąd: Recz
Wysłany: 2015-08-18, 14:11   

Może byc to przez mocno oklejony taśmą izolacyjną rure (wąż) od powietrza ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group