|
Calibra Klub
Klub miłośników motoryzacji
|
Ogłoszenie |
Logowanie do forum odbywa sie za pomoca adresu e-mail.
Problemy z dostepem do forum prosze zglaszac na maila administracja [ malpka ] calibraklub [ kropka ] pl
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Silnik: 2.0i 8v[hybryda]
Wiek: 43 Dołączył: 21 Maj 2010 Posty: 985 Skąd: Grojec
|
Wysłany: 2012-01-16, 21:54 Komputer pokładowy
|
|
|
Witajcie,
potrzebuję od Was wszystko wiedzących informacji jak podłączyć kompa pokładowego.
Kolega ma Calinę w której był wcześniej Dual Display,
Podłączył już BC tylko gdzie ma szukać kostki do przycisku na tunel, czy ewentualnie zmienić manetkę na tą z omegi.
Co gdzie jak? |
_________________ ,,, |
|
|
|
|
Silnik: X25XE
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 2074 Skąd: M-ce
|
Wysłany: 2012-01-17, 16:10
|
|
|
kostka od przycisku jest tam gdzie elektrycznych szyb, i leci przed fotelem kierowcy az do lewego slupka kolo nog. jesli nadal nie ma tej kostki do podlaczenia przycisku to mam kostke przycisku wraz z instalacja idaca do glownej wiazki w slupku |
_________________
|
|
|
|
|
|
Silnik: 2.0i 8v[hybryda]
Wiek: 43 Dołączył: 21 Maj 2010 Posty: 985 Skąd: Grojec
|
Wysłany: 2012-01-17, 19:14
|
|
|
Dzięki Łukaszu! Bardzo dzięki - jak zawsze można liczyć na twoją wiedzę. |
_________________ ,,, |
|
|
|
|
Silnik: był c20ne był x20xev
Wiek: 41 Dołączył: 14 Lut 2012 Posty: 85 Skąd: KOS
|
Wysłany: 2012-02-14, 20:08
|
|
|
ja także dziękuje tobie i milimetrowi bo pisal w mojej sprawie
ale jeszcze potrzebuje guzika |
Status: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
|
|
|
|
|
|
Silnik: 2.0i 8v[hybryda]
Wiek: 43 Dołączył: 21 Maj 2010 Posty: 985 Skąd: Grojec
|
Wysłany: 2012-02-15, 15:03
|
|
|
Tak więc szukamy knefla. |
_________________ ,,, |
|
|
|
|
Silnik: c20ne bedzie neT RwD
Wiek: 41 Dołączył: 28 Wrz 2011 Posty: 163 Skąd: Krakow
|
|
|
|
|
Silnik: był c20ne był x20xev
Wiek: 41 Dołączył: 14 Lut 2012 Posty: 85 Skąd: KOS
|
Wysłany: 2012-02-19, 21:41
|
|
|
wsumie to mam samamą płytkę z odbadniętą blaszką do zmiany przyciskania użuwam kapsla od piwa |
Status: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
|
|
|
|
|
|
Silnik: X25XE
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 2074 Skąd: M-ce
|
|
|
|
|
Silnik: był c20ne był x20xev
Wiek: 41 Dołączył: 14 Lut 2012 Posty: 85 Skąd: KOS
|
Wysłany: 2012-02-20, 12:02
|
|
|
pasuje, czy trzeba coś przerabiać |
Status: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
|
|
|
|
|
|
Silnik: X25XE
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 2074 Skąd: M-ce
|
Wysłany: 2012-02-20, 12:08
|
|
|
sama manetka pasuje p&p
trzeba tylko pociagnac kable od sterowania z manetki do kostki w tunelu |
_________________
|
|
|
|
|
|
Silnik: był c20ne był x20xev
Wiek: 41 Dołączył: 14 Lut 2012 Posty: 85 Skąd: KOS
|
Wysłany: 2012-02-20, 15:38
|
|
|
aha wsumie to dużo roboty niema, a ustawianie zegarka bedzie działac, pomyśle nad tym |
Status: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
|
|
|
|
|
|
Silnik: X25XE
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 2074 Skąd: M-ce
|
|
|
|
|
Silnik: był c20ne był x20xev
Wiek: 41 Dołączył: 14 Lut 2012 Posty: 85 Skąd: KOS
|
Wysłany: 2012-02-20, 18:27
|
|
|
aha dzieki, czyli można domodzić coś swojego prócz manetki do ustawiania zegarka |
Status: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
|
|
|
|
|
|
Silnik: X25XE
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 2074 Skąd: M-ce
|
Wysłany: 2012-02-20, 18:43
|
|
|
zawsze mozna sobie dwa switche wyprowadzic w tunelu |
_________________
|
|
|
|
|
|
Silnik: 2,5 v6
Wiek: 42 Dołączył: 22 Lut 2012 Posty: 14 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: 2012-02-22, 17:31
|
|
|
samo sterowanie bc to nic innego jak styk z masa wiec jak komus nie potrzeba orgynału a nie ma to tymczasowo moze nawte podlaczyc byle jaki wlacznik do masy i tez ustawi sie wsyztsko oraz zmieni funkcje wyswietlacza
** Dodano: 2012-02-22, 17:44 **
Jeśli mogę dorzucę swoje 3 grosze rozpiska z omegi A ale bc ten sam , tylko obudowa trochę inna , opracowanie własne A na pewno sie przyda
Po rozebraniu wtyczki od kompa omy znajduje się tam wtyk wielopinowy z następującymi kolorami kabli:
gdzie:
zolty- wspolna masa przelacznika (tego do zmiany funkcji,ustawiania zegara,kasowania komputera)
brazowy- masa"-"12v
czarny- zmiana minut komputera
czerwono-bialy - mozna wywalic wyciac
brazowo-czerwony -mozna wywalic
brazowo-bialy -mozan wywalic
czarny- zasilanie "+"12 volt za stacyjka
niebieski - czujnik temperatury
niebiesko -bialy -czujnik temperatury
i drugi rzad
czerwony- zasilanie :="12v bezpośrednio z akumlatora
szaro-zielony - podswietlenie zegarow
brazowy - kasowanie komputera
niebiesko-czerwony - mozna usunac
czerwony - wybor funkcj komputera
niebieski -zmiana godzin komputera
czarno -brazowy -mozna wywalic
brazowy - masa"-"
niebiesko -czarny - mozna wywalic
przełącznik do przełączania funkcji i ustawienia minut i godziny
o nic innego jak zmasowanie odpowiedniego kabelka jednego z czterech wiec jeśli komuś nie chce się bawić w instalowanie tego przełącznika może przed założeniem komputera w miejsce zegara zewrzeć odpowiednie kabelki z masa (żółtym )a potem zaizolować
jakie kable zewrzec :
zmiana funkcji -zewrzeć zolty z czerwony - wybor funkcj komputera
ustwienie godziny -zewrzec zolty z niebieski -zmiana godzin komputera
ustwienie minut -zewrzec zolty z czarny- zmiana minut komputera
kasowanie komputera -zewrzec zolty z brazowy - kasowanie komputera
pamietajac ze jednorazowe zwarcie odpowiednich kabli przesowa godzine,minute ,funkcje o jedna jednostke (po ustawieniu zaizolowac )
, ja jednak się pobawiłem i efekt jest taki
do zasilania uzylem istniejacej inastalacji z analogowego zegara gdzie brazowy to masa, czerwony to plus od akumlatora a ten ostatbi to podswietlenie zegara
zasilanie po stacyjce podciaglem od zapalniczki dzieki czemu w trybie czuwania mam tylko zegra tak jak w oryginale a po przekreceniu stacyjki moge zmieniac funkcje
teraz w dieslu ciesze się wyglądem komputera jak w benzynowej omedze , wiadomo nie będzie pokazywać ile spala itd , z funkcji pozostał tylko zegar i czujnik temperatury zewnętrznej, który wygląda tak
i należy go podłączyć do kabelka niebieskiego i niebiesko -białego ,ja zamontowałem czujnik na podłużnicy obok przedniego kola od strony kierowcy ,kable puściłem otworem technologicznym zaraz za serwem hamulcowym (lekko zboku) ponieważ szły już tamtędy inne kable
i calosc wyglada tak
może się komuś nie podoba ale lepszy cyfrowy z termometrem niż byle jaki analog w razie czego służę pomocą;) |
_________________ |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|